Julklapp.

Anonym om Mys.:
vad fick du i julklapp :)?
IP: 81.216.143.24
____________________________________________________________

Fick nyligen en kommentar, vet dock inte från vem, men jag tänkte svara här offentligt. Jag hade inte som vanliga barn skrivit en önskelista, så jag lät min mamma och pappa chansa sig till vad jag ville ha. Vilket blev:

¤ 4000:-
¤ Boken Genom dina ögon
¤ Calle Kristianson skivan
¤ Biobiljett
¤ Örhängen
¤ Tvål & creme
¤ Anteckningsböcker
¤ En Addidaströja

Aa, det var väl det jag fick skulle jag tro. Jag kommer inte på något mer just nu. Men jag blev så glad över att jag fick pengar, för då kan man ju liksom köpa exakt det man själv känner för. Och i morgon börjar ju den stora mellandagsrean i alla affärer! Så det är ju perfekt! Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, men jag ska spara en del också. Man kan ju inte göra av med allt på en gång.. Men vi får se vad som händer och sker..

Just nu sitter jag och myser till Calles walking in memphis, och när man tittar ut så ser man klart och tydligt att det är storm utanför. Synd bara att det ska vara plusgrader.. Det innebär ju snöslusk.. Uuuh!
"walking in memphis.." daaada da da dom, mmm 
Jadu Calle. Du kan verkligen få mig att le.

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Du glömde bort att nämna affischen du fick av My, och armbandet du fick av mig ^^

2009-12-26 @ 22:25:21
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Jag hörde av mig till Tessan, och jag frågade om vilken buss ni skulle ta -- eller jag frågade "Åker ni med nästa buss?" och Tessan svarade "Nej". Det var det jag fick höra, och jag trodde inte att ni ville ha med mig, så jag lät det vara...

2009-12-27 @ 19:51:18
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

sv. Jag har fått höra av mamma den senaste tiden att jag är på folk alltför mycket och att få vill vara med mig p.g.a. det. Jag hade det i åtanke och ville inte tränga mig på om ni inte ville ha med mig...

2009-12-27 @ 23:04:28
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0