Mys.

Nu är man hemma efter en heldag tillsammans med My, Lisa och Tessan. Bella var också med på ett hörn. Jag och Tessan kom till dem vid 1 tiden, och vi åkte hem vid kvart över 10. Och jag har haft det jättekul! Vi delade ut våra julklappar, käkade en mumsig jullunch, spelade zombiespel, flummade, drog till Skogås och käkade på kvällen och flummade lite till innan vi drog hem. Var länge sedan vi hade en sådan dag tillsammans, alltså bara vi 4. Jag har saknat det!
För något år sedan så var det alltid vi, men sedan drogs vi åt sidan och "glömde" bort varandra. Vi träffade fortfarande varandra, men inte alls lika mycket som vi gjort tidigare. Vilket är fruktansvärt synd, för när vi är med varandra så har vi alltid jätteroligt.. Menmen, man skaffar ju nya kompisar hela tiden.

Imorgon så ska man dra till Farsta en snabbis innan alla i släkten kommer förbi igen. Tessan fyller ju år, och det ska ju såklart firas. Så jag måste dra dit och köpa en present till henne och till My som fyller år på Söndag. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa, men man för väl hitta på någonting när man är där helt enkelt. Skulle även vilja köpa något till mig själv som man skulle kunna ha på nyår, men det kan man ju ta en annan dag.. Prioritet nummer 1 - presenter & en datamus till laptopen.

¤ Hur har dagen varit för er del? ¤

Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du i julklapp :)?

2009-12-26 @ 00:43:49
Postat av: Lisa ^^

Jag har också saknat det... Vad var det som hände egentligen?



Älskar dig <3

2009-12-26 @ 22:23:15
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0