Saknar..



Min fina fina Hero. Det var praktiskt taget du och jag. Du var en av mina favorithästar, och du var så himla underbar! Nu är du inte längre kvar på Blåkulla.. Nu är du i Danmark och lever pensionärlivet, om du nu ännu lever så vill säga.. Vi hade våra tvister, bland annat när det gällde din galopp.. Galoppera två språng, sakta av till slängtrav, galoppera två språng.. Men vissa lektioner bara fungerade det. Allt gick helt plötsligt klockrent. Och det var efter dem lektionerna som man verkligen insåg hur underbar du faktiskt var! Alla sa att du såg ut som en ful gammal travare, men det var du definitivt inte! Du var bäst!

Du var den första stora hästen som jag red. Och det var på den
här hopptävlingen! Älskar när du kommer mot sista hindret i filmen,
öronen rakt fram, ökad galopp och taggad!

Älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0