Tisdag

Idag var det andra dagen på stalltjänsten, gick riktigt bra idag. Och om det fortsätter såhär lätt så kommer den här veckan inte vara några problem. Vi måste dock vara lite snabbare på mockningen. Men i morgon så ska jag äta frukost innan och på så sätt slipper behöva gå upp till matsalen på andra sidan skolan..
Dagen har iallafall gått riktigt fort idag, stallet på morgonen sen skola och sedan stallet igen.. Det känns dock som att jag är i stallet 24/7. Men det blir ju så. I morgon har vi iallafall sovmorgon efter att vi fixat i stallet, så då kan man ju sussa en stund så att man slipper vara trött under dagen..

Åkte till Västerhaninge efter middagen tillsammans med Bella, My, Evve och Johanna. Men det var bara jag, My och Bella som skulle till affären. Vi mötte upp Lisa och handlade lite snarr och annat behövlig till stalltjänsten. Känner dock på mig att jag inte kommer att äta upp det eftersom att jag bor ensam. Det är ju inte kul att sitta med en godispåse och stirra in i en vägg som en jävla idiot.
När vi kommit tillbaka till Berga så fixade jag och Bella i ridstallet inför kvällen. Gick ganska snabbt tyckte jag, men då kom My från trav och var klar.. Suck. Tidsoptimist säger jag bara.

Idag har det hänt lite dramatiska saker. Alla sorgliga på sitt sätt.
- Maddes mormor gick tyvärr bort idag. R.I.P </3
- Pelle trampade sig och fick ett sår, blödde ganska ordentligt. Dock inget farligt.
- En tjej ramlade av nu på kvällen & var tvungen att åka helikopter med skadat ben.
- Jag tappade en kaka under sängen, längst in i hörnet.. </3

Jadu, härlig dag!
Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Nej, va hemskt att Maddes mormor gått bort :(

Men det var lite kul att du kunde få in kakans hemska öde mitt i allt :p

2010-02-09 @ 23:51:35
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Madde

hittade du kakan igen? mådde han bra? SMAKADE han bra? xD

2010-02-10 @ 20:20:05
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0