Söndag.



Placebo
- Running up that hill

Jag vet inte riktigt varför, men den här låten har spelats i min hjärna hela dagen. När jag har stått och mockat så har jag nynnat och sjungit lite för mig själv, och det var alltid den här låten som jag nynnade och sjöng på. Det är inte så att jag inte gillar den, för det gör jag verkligen. Men jag brukar inte lyssna på den, vilket gör det konstigt att jag tänker på den hela tiden. Menmen, I like it

Sista
heldagen på stalltjänsten idag iallafall! WOHO!
Ska bli skönt att åka hem, duscha, äta gott och sova i min egna säng.
Men jag kommer ändå sakna mitt rum här, jag har liksom vant mig med det och ser det nu som MITT rum. Ingen annan ska få sova här! Grr, haha. Ska iallafall packa ihop alla mina saker och åka hem redan idag. Orkar nämligen inte bära på alla saker på Måndag. Då är det bättre om mamma kommer och hämtar både mig och mina saker ikväll..

Ha en trelig Söndag.
Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag älskar den låten -- den är så otroligt fin och hjärtskärande på något sätt...

Kram!! <3

2010-02-14 @ 15:15:17
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0