It's over!

Sitter i skolan just nu och väntar på att min lektion ska börja.
Idag var sista dagen på stalltjänsten! Woho! Så nu slipper jag iallafall stalltjänst ett tag, ska ha igen tillsammans med Evelina och Johanna vecka 11 i trav. Men det är ju om några veckor så det är helt okej. Veckan har varit bra, men det blev kanske lite sura miner mot slutet gentemot varandra. Men det blir helt enkelt så. Har fått mer kontakt med andra i klassen, vilket känns otroligt bra. Vissa blir sura på varandra, men jag blir oftast vän med andra. Jag måste nästan gissa på att det är för att jag är så otroligt älskvärd! HA HA!

Dem som man kännt bra sedan tidigare ser man på ett annat sätt.
Ibland positivt och ibland negativt.

Jag skrev inte detta för att någon ska känna sig utpekad.

Ikväll ska jag iallafall sova, sova och.. SOVA lite mer! Det känns som att jag inte har sovit på år och dar. Ska bara lägga mig, kolla på tv och se vad som händer. Kommer troligen somna på en gång. Måste få sova några fler timmar än vad jag gjort den här veckan. Man typ gick och lade sig vid 22.00 occh fick ändå inte alla sina sovtimmar..
Ska kolla på Vampire Diaries sen också. Måste se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Men det stämmer faktiskt att du får vänner lätt just för att du är så pass älskvärd, och du har en härlig pesonlighet. Glöm inte bort det ^^

2010-02-15 @ 14:06:18
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0