Hästballe..

.. säger jag bara! Kan inte stalltjänsttiden gå snabbare? Visst, jag trivs jättebra på rummet och det går skitbra i stallet. Men jag vill inte sitta och bara.. SITTA! Tur att man har boken och skvallertidningar i rummet så att man inte dör av tristess. Men vafan.. jag har ju filmer!! Jävla smartass man är..?! Sitter och dönickar och kollar in i en vägg som en efterbliven pandafjärt och så har jag filmer på bordet.. SUCK!

Aja, stalltjänstdag 3 avklarad iallafall!
Bara 4 heldagar kvar.
Bara 5 mockningar kvar
.
YES!



Ridningen idag gick iallafall super! Fick Sebastian och Monika som lärare. Har saknat henne enormt! Hon ska iallafall vara våran vikarie tills vidare. På lektionen så höll vi på med skänkelvikningar på diagonalen. Sebbe var heltänd och ville först bara springa på som den hamstern han är. Men efter ett tag sänkte han sig ordentligt och gick klockrent! Flöt på som bara den. Egen framridning i trav och galopp. Sebbe tröttnade på mig och bockade några gånger för att jag kom åt dem rätta ställerna vilket han tyckte var jobbigt. Så söt han är!
Monika kommenterade även att min sits var hur bra som helst! Hon tyckte att den hade uttvecklats enormt mycket sedan sist jag hade henne. Blev superglad och glädjen stannade kvar under hela lektionen. Allt kändes bara så.. Lätt? Jag vet inte, det är ju inte lätt att rida.. Men jag och Sebbe passade ihop idag helt enkelt.

Ska ta en dusch nu.
Luktar.. som rubriken.
H Ä S T B A L L E!

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det oroar mig något att du vet hur en hästballe luktar xD



Men vilken tur att det gick så pass bra på ridningen :D

Kram!!! <3

2010-02-10 @ 22:50:58
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Mikaela

HHAHAHAHAAHA efterbliven pandafjärt!!!!!

2010-04-16 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0