Tisdag

Idag var det trav hela dagen!
Första timmarna så friserade vi hästarna, vi klippte hovskägg, rakade öron, oljade hovar och drog bort galopphåret på dem. Zebb som jag och Emma fixade blev så fin så :) Sedan gav vi hästarna lunch och sen var det rast. På eftermiddagen så var det dags att köra! Jag fick köra Fantom Farming! Hade aldrig kört honom innan, så det skulle ju bli askul! Och jag säger bara såhär.. Fantom är den mysigaste travhästen någonsin! Oh my god, han var helt jävla underbar! :D Travde på en ny väg, en låång väg, i skogen och sedan in i ett villaområde. Calle flippade pågrund av en soptunna som var läskig så alla hästar kastade sig åt olika håll. Jag och Fantom hamnade typ i diktet! Haha, men det gick bra iallafall.. Fantom har blivit min nya lilla bebis. <3




Skulle du våga testa trav?

Linn


Kommentarer
Postat av: Evveh ;)

Noooo! Han är min bebis och kommer alltid förebli min bebis! Du kan ta,, Joggi!!! Ja :D Perfekt ju :) Men Farmingen är min ;)

2009-09-19 @ 08:47:46
URL: http://tokotitii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0