Söndag

Oooja, jag kollade på MTV - VMA idag!
Jag vet att det egentligen är skitonödigt när man ska till skolan dagen efter och att man kan kolla på reprisen några dagar senare.. Men jag ville se det live, det känns ju liksom mer verkligt, man har ju Robert Pattinson på sin tvskärm -> LIVE! Man vet liksom att han står där just nu. Svårt att förklara.
Själva galan var underbar!
Liksom.. Robert Pattinson var där, Muse var där, Lady Gaga var där, NYA NEW MOON TRAILERN VAR DÄR! Oh my goood! Jag höll seriöst på att dö när jag såg den! Visst jag hade sett den innan, men mitt hjärta slår nästan sönder mina revben när jag ser den, jag menar.. Den är ju hur fucking bra som helst! Skiit, kan inte November komma nu så att man kan få kolla på New Moon nu! Verkar ju seriöst skitbra ju! :D



Oh my god, vad tycker ni om New Moon trailern?!
I LOOOOOOOOOOVE IT! <3333333333333

Var det någon annan som såg på galan?
Och vad tyckte ni i sånnafall om den?


Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0