Onsdag - Hoppning!



Fick Svarte Petter, jag var först nervös över att hoppa honom då Tove inte klarade av att hålla galoppen och att det inte gick så speciellt bra för henne lektionen innan. Och min nervositet smittade av sig på Petter. Så dem första galopp hindrerna gick inte alls bra! Han slängtravade mellan hindrerna och jag blev fett frustrerad! Sen när vi kom i gång litegrann så gick det iallafall bättre, men Åsa sa att det gick alldeles för långsamt. Jag bah: "Jag håller iallafall igång galopppen" Sen när det var min tur igen så ökade jag som fan men hade ändå kontroll, då gick det skitbra! Han höll galoppen under hala banan och jag behövde inte sakta av för att ändra galoppp eller någonting. Så jag blev asglad!
Sen så sa Åsa att vi skulle göra något lite svårare, och visade en ganska snäv sväng mellan de 2 högsta hindrerna. Vid det laget så var jag och Petter ett team och jag bestämde mig att det verkligen skulle gå nu! Så jag satsade för fullt! Och det gick huuuur bra som helst! :D Åsa sa att jag hade klarat den svåraste banan bäst! Och jag bah: "Mohaha! Suck on that motherfuckers!"När vi skrittade av så hörde jag lite smått om när Tove och Lena snackade. Tove typ snackade om hur jag kunde hålla galoppen när hon inte kunnat det veckan innan.. Men det visar ju bara att jag e bättre, haha! :D

Är iallafall skitnöjd med lektionen!

Linn
<3 Svarte Petter


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

"Suck on that motherfuckers"? :P

2009-09-11 @ 15:06:08
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0