Måndag, dag 1

Mobilbloggar igen nu. Jag är sjukt trött! Gunilla sover i soffan bredvid mig och jag känner själv att mina ögonlock börjar bli tunga. Men innan jag ens kan tänka på ordet säng så måste jag till stallet igen. Hästarna ska få kvällshö först.. Jag sitter just nu i en jättemysig stol och kollar på kändisdjungeln. :) inte ett favoritprogram men det går an. Men mer om idag! Tompa har skaffat 3st nya hästar! En hingst, ett kallblodsto och ett litet svart sto som man inte kan köra! xD ska ladda upp bilder senare. Har bara kollat runt i stallet idag, gått igenom regler och hur jag ska göra. Fick städa stallet och putsa träns :) inget avancerat. Ska få köra lilja på onsdag :) Till middag blev det tacos :-P Nää nu ska vi dra till stallet. Sen så ska jag sova! Hoppas att alla andra har det bra! <3 Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0