Kasst.

Hej, jag vet att jag inte har varit så supereffektiv här på bloggen.
Men jag har faktiskt en anledning, yesyes. Jag har ju nämligen varit uppe i Uppsala den här veckan som varit, och när man går upp tidigt på morgonen och jobbar till sena kvällen så har man inte så mycket ork kvar till att skriva på bloggen. Jag gjorde det typ 2 dagar den här veckan som varit, annars så har jag sovit. Det är sjukt pinsamt att somna vid 9 tiden i soffan och typ sova med öppen mun samtidigt som man ligger och dreglar. Sjukt fresh alltså, och Tompa vågar inte riktigt väcka mig heller haha! Så han går in till sitt kontor och är på datan och jag ligger och sover. Har nog aldrig på flera år gått och lagt mig medvetet vid 11 tiden. Man är sjukt trött. Man däckar på 2 sekunder och sover djupt till 7 på morgonen..

Ska ladda upp bilder + lägga upp ett videoinlägg jag gjorde i stallet :)
Men det kanske inte kommer upp idag, men håll tummarna! 

Linn 

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag håller tummarna... ^^

2009-09-26 @ 23:37:40
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0