Fredag

Hej alla som läser!
Idag var det sista skoldagen för veckan. Skönt! Veckan har dock gått väldigt fort om jag får säga det själv. Men det beror säkert på att jag har haft chilla dagar typ hela veckan, typ 3st lektioner per dag eller nått. Synd att det inte går fortare att komma hem bara.. Idag hade vi Idrott och Djursjukvård, på båda slappade vi bara typ. Dem andra i klassen hade sittupstävling, My kom 2:a! :D Hejaheja! Synd att hon fick en skrattattack precis när hon skulle upp, det blev en studs ner i mattan istället! Hahah.

När jag kom hem så var jag så sjukt jävla trött, la mig i min säng och satte på Twilight. Kan ju den utantill så man har inget behov att ha ögonen öppna, vilket gjorde att jag somnade. Jag var i början i filmen om jag minns rätt, och när jag blev väckt så skulle Bella möta The Cullens. Sen somnade jag om igen och när jag blev väckt utav Tessan så var filmen slut. Men det var iallafall jätteskönt att sova en stund. Behövs ibland liksom.
Åkte och handlade tillsammans med mamma och Tessan. Tessan flippade ut i affären, allt var fel liksom. Hon får vara sur på allt och alla, men om någon annan blir sur på henne är vi dumma i huvudet. Jag fattar mig inte på ungen. Hoppas att hennes dåliga humör går över snart.
Käkade fondue till middag. Skit gott! Mysigt att sitta med familjen och plocka och fixa med spett och grejer. Sedan spelade Tessan på sin nya gitarr som hon fick utav pappa idag. *Avis* Men det går inte så speciellt bra, men jag antar att Tessan ska börja ta lektioner eller nått.. Vi får se. Senare på kvällen satte vi oss och fikade och kollade på Kenny Starfighter. Den var rolig, men inte som jag hade förväntat mig.. :P

Aja, ska sova nu.
Sandhamn i morgon! :D

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag kände samma sak när jag såg Kenny Starfighter första gången -- jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre och ha mer orginella skämt (de flesta hade man redan hört)...



Du får ha det så bra imorgon :)

Kram <3

2009-09-04 @ 23:50:55
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0