Söndag

Dagarna bara rullar på, det är liksom redan Söndag - igen! I morgon bär det tillbaka till Uppsala. Är ju för tusan bara 10 dagar kvar på praktiken, går sjukt fort. I morgon börjar liksom vecka 4! I morgon kväll så ska jag, Tompa och kanske Gunilla till Solvalla och träna. Jag har för mig att han skulle köra Lilja och Sören men jag är inte riktigt säker, han kan ju liksom ångra sig i sista sekunden, men det är dem 2 som jag vet om för tillfället. Ska faktiskt blir riktigt roligt att se hur det är på Solvalla när dem tränar. Har bara varit där med travgruppen från skolan tidigare, och då var det på typ förmiddagen när ingenting händer där. Så det kommer att bli en upplevelse. Ska ta med mig kameran och fota, men bilderna kommer jag inte att kunna ladda upp fören nästa helg.

Idag var det mormor och morfar besök som stod på listan, men innan så åkte jag och Tessan förbi Farsta. Jag skulle förbi snabbt och köpa munsårssalva. Har ju ett munsår som snart kommer att täcka hela ansiktet. Så himla hemskt, plus att det svider som fan när man öppnar munnen. Men vad ska man göra? Jag får helt enkelt be att det snart är borta så att man kan se någorlunda normal ut igen.
Hemma hos mormor&morfar var det helt okej, vi käkade middag, fikade och slappade. Ganska mysigt faktiskt. Man är ju så himla fullproppad med mat så att man ser ut som en studsboll. Inte okej. Men nu på måndag så är det andra takter igen. Ska försöka bli av med fläsket man har. Kommer att ta tid, men det får det väl göra antar jag.

Just nu sitter jag och lyssnar på en låt som kommer att vara med på New Moon soundtrack. Så himla underbar! Det sägs att den kommer att vara med i "The Meadow" och den passar perfekt om jag får säga det själv. Låten har så himla mycket känsla, vilket gör att jag älskar den ännu mer. Kan inte November komma nu? Kommer snart att få ett utbrott! Alla bilder, alla trailers och alla låtar gör ju inte saken bättre - iallafall inte för mig. Jag blir bara mer och mer upprörd över att det är så lång tid kvar tills den kommer att visas på bio.
Men nu är det iallafall bara 39 dagar kvar.

Ska gå och duscha nu.
Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

5 veckor 4 dagar... och med tanke på att dagarna flyger förbi går det säkert snabbt.

Du borde berätta om vad som hände på vägen hem från Uppsala i fredags :)



<3

2009-10-11 @ 21:56:53
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0