Min helg

Fredag:
Efter att ha kört älskade Oliwer så mockade jag lite snabbt tillsammans med Tompa. Sedan var det snabbt in i huset, byta om och packa, sedan käka en macka tillsammans med honom och sedan iväg. Jag fick nämligen skjuts till Uppsala station. Tackartackar. Så jag var vid stationen redan vid 12 tiden typ! Det var bara att köpa en dricka och en biljett och åka tillbaka till Stockholm! Väl hemma så handlade jag tillsammans med mamma & Tessan. Blev supergod thaimat för våran del, dock var Tessan tråkig och köpte mat från donken i stället. Kollade på Män som hatar kvinnor tillsammans med Tessan på kvällen! :D <3

Lördag:
Åkte tillsammans med Tessan till farsta! Trampade i kattskit någonstans i farsta, fail! Fy fan säger jag bara! Köpte 2st nya tröjor och lite småsmycken. Me like liksom. Tessan hade köpte hårfärg så när vi kom hem så fixade jag med hennes hår. Skitläckert! Bakade kladdkaka efter middagen :D

Söndag:
Kollade på båt idag tillsammans med familjen. Kallt & blött.
Hände inte så speciellt mycket.. bakade kladdkaka på kvällen efter att jag mött My & Lisa och lånat Eclipse.

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Lite kul att du trampade i kattskit xD

Älskar din nya header!!!



Kram <3

2009-10-19 @ 19:52:28
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0