Onsdag

Idag har det varit jobbigt i stallet..
Jaggen skiter nämligen i sin krubba av någon konstig anledning och man måste tvätta den varje dag för att det annars e så jävla äckligt, för både hoonom som ska äta där och för mig som måste plocka ur allt. Så Tompa sa att vi skulle byta box med Lilja. Den boxen är nämligen större, och han kanske kan skita på golvet då istället. Så då blev det ju omplacering på Zevvan och Lilja, för Jaggen som är hingst kan ju inte stå bredvid ston liksom.

Dem blev ganska förvånade när vi släppte in dem, haha. Men iallafall så har jag varit tvungen att tömma Jaggens, och Zevvans boxar på halm. Och sen så bytte vi från att ha haft spån till halm i Sörens och Oliwers boxar, så då var jag ju tvingen att ta bort allt spån också. Sen fylla upp alla igen.. PUH! Jobbigt..
Sen var det bara vanligt stallarbete.

Box 1 - Zevvans nya box.
Box 2 - Liljas nya box.
Box 3 - TOM (Zevvans gamla)
Box 4 - Jaggens nya box
Box 5 - TOM (Jaggens gamla)
Box 6 - TOM
Box 7 - Sörens box
Box 8 - Oliwers box

Kom på att jag glömt att rita upp en box.. Den ska vara före Zevvans box.
Men den boxen e tom i vilket fall som helst, så det spelar ingen större roll..

Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Hoppas att Jaggen kan bajsa på golvet nu...

2009-10-07 @ 17:13:06
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0