Tisdag

Hej alla!
Jag bestämde mig för att skriva ett inlägg i lördags om hur min praktik varit, men sen så hade jag så mycket annat som jag gjorde istället så det liksom lades åt sidan. Ledsen över det.. Men när jag är i stockholm så vill jag vara ute mer än att bara sitta vid datan hela dagarna.. Menmen.

Idag så körde jag Oliwer, gick riktigt bra, förutom att han blev så himla stark efter några vändor.. Fick lägga mig bakom Tompa och Jaggen så att jag inte skulle tappa tömmen, det hade ju varit skoj. Slutade tidigare än vanligt då vi körde på eftermiddagen, då tar vi in alla hästar vi 2 tiden och när vi är klara med körningen så är det bara att fodra. Så vi var klara i stallet vid 4 tiden, annars så tar vi in hästarna vid 5 tiden.. Så ni fattar nog. Skönt med lite extra ledighet. Gunilla drog till trädgårdslandet & Tompa till förrådet. Så jag var ensam, satte mig med ett glas saft och en kaka och glodde på tv med en varm kurrande katt i knäät. Klagar inte om man säger så, har ju varit med om värre.. Haha. Till middag blev det Fläskkotklett med potatisgratäng. Mums på den säger jag bara! Gunilla har även bakat en chokladtårta som vi ska äta senare när vi kollar på film. Trivs verkligen här uppe, även fast jag saknar dem där hemma. Men det är ju redan slutet på tisdagen så snart är det ju fredag & stockholm igen. I like it.

Aja, ska upp och ta en dusch och vila en stund.
Är av någon konstig anledning tröttare än vanligt..?

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Vi saknar dig här hemma också <3

Japp, snart är det fredag, så snart ska vi skriva breven :P

Jag kommer påminna dig arje dag så ofta jag kan xD



Kram <3

2009-10-06 @ 20:33:37
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0