99 frågor

 
Linn & Tessan svara på 99 fucking frågor!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Linn: Limpan; Linn & Tibbie
Tessan: Therese, Tess & Snoppen

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Linn: Egentligen inget, men min ögonfärg typ..
Tessan: Min röst & mitt hår

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Linn: Hmm, allt!
Tessan: Mina fötter, strl 44 för fan!

4. Detta är jag rädd för:
Linn: SPINDLAR & döden!
Tessan: Spindlar & pervon

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Linn: En kram, Robert Pattinson & kalaspuffar
Tessan: Perfekt hår, snygga kläder & syster!

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Linn: Kullerbyttor, hjula & springa snabbt xD
Tessan: Hjula, sitta i gympans ringar & hoppa höjdhopp xD

7. Detta tycker jag om att göra:
Linn: Shoppa, mysa i stallet & "leka" med Tessan, HAHA!
Tessan: Shoppa, rida & vara med Linn :D

8. Detta vill jag göra just nu:
Linn: Slappa i ett bubbelbad & kolla på film :)
Tessan: Göra en igloo :D

9. Bästa känslan:
Linn: När man mår så bra att hjärtat gör frivolter i bröstet!
Tessan: När man är kär..

10. Värsta känslan:
Linn: När man känner sig helt fucking ensam i hela världen..
Tessan: När det man älskar mest är borta..

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Linn: Robert pattinson look alike :D <3
Tessan: MUSKLER! Och.. eeh, vad heter det? Bra personlighet!

12. Är jag kär just nu?
Linn: Nej,
Tessan: Jaa (A)

13. Jag vill gifta mig…
Linn: När jag hittat den rätte.
Tessan: Vill inte :P

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Linn: Träffa Robert Pattinson (A) Resa med vännerna & spendera massa pengar!
Tessan: Ha sex, flytta hemifrån & bli rik

15. Min käraste ägodel:
Linn: Mina Twilightböcker :D <3 
Tessan: Min familj :)

16. Något jag vill ha i present:
Linn: Travhäst, pengar & premiärbiljetter till New Moon <3
Tessan: Spabehandling, data & en dresserad mullvad

17. Detta har jag på mig just nu:
Linn: Grå jeans, rosa linne (& underkläder)
Tessan: Blåa jeans, grönt linne (& underkläder)

18. Favoritkläder:
Linn: Har många :D
Tessan: MYSKLÄDER!

19. Favoritdjur:
Linn: Allt utom spindeldjur
Tessan: Alla utom småkryp

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Linn: Gillar nästan allt :)
Tessan: Allt utom opera

21. Favoritlåtar just nu:
Linn: Alexandre Desplat - New Moon (meadow)
Tessan: The Script - Breakeven :D

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Linn: Roligaste - Hästövingar :D Tråkigaste - Engelska
Tessan: Roligaste - Idrott, slöjd & hk. Tråkigaste - inget. 

23. Stjärntecken:
Linn: Skytte
Tessan: Stenbock

24. En bok jag älskar:
Linn: The Twilightsaga :D
Tessan: I Taket lyser stjärnorna

25. En film jag älskar:
Linn: Asterix & Obelix - Kleopatra xD
Tessan: I taket lyser stjärnorna

26. Tv-program jag gillar:
Linn: SCRUBS! :D <3
Tessan: Alla tecknade, scarred mm :D

27. Favoritdoft:
Linn: Nygräddade bullar :D
Tessan: Killparfym

28. Detta äter jag gärna:
Linn: Frysta jordgubbar :) <3
Tessan: Ben&Jerrys

29. Dricker helst:
Linn: Cola & Berra Bus
Tessan: Cola & kaffe latte

30. Favoritgodis:
Linn: Blåbärskarameller
Tessan: Det jag känner för

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Linn: Vill åka till många VARMA länder :D
Tessan: Baaheejmaaas :D

32. Färg på mina ögon:
Linn: Blå, grön & .. guld enligt Tessan.. :P
Tessan: Blå, grå & ljust grön

33. Min längd:
Linn: 1.80
Tessan: 1.78

34. Jag tror på:
Linn: Att troll finns i skogen :o
Tessan: Ett liv efter döden *ooooh*

35. Jag spelar:
Linn: Spel
Tessan: Gitarr & SPEEEEL

36. Person jag beundrar:
Linn: scchNIIEJGEEEL.. per!
Tessan: Rövnissen RUFUS!

37. Så här bor jag:
Linn: I ett kompackt radhusområde med trevligt umgänge & fin tomt.
Tessan: En låda med krukväxten Murfh

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Linn: R.I.P alla växter jag dödat i mina dar..
Tessan: Inte Murfh iallafall :)

39. Det här tänder mig:
Linn: När någon häller bensin & kastar en tändsticka på mig :<
Tessan: 6ig boys, half naked on dhA beach :D

40. Det här gör mig avtänd:
Linn: Ingen som häller besin & kastar en tändsticka på mig :>
Tessan: PERVOGUBBS

41. Favoritfärg:
Linn: Har många :)
Tessan: Många :)

42. Favoritcitat:
Linn: "When you can live forever, what do you live for?"
Tessan: "When the one you love leaves you, what do you do?"

43. En hemlighet jag vet:
Linn: ÄR HEMLIG!
Tessan: Har inga :)

44. Bästa present jag fått:
Linn: .. vet inte :O
Tessan: Vet inte :P

45. Senast köpta skiva:
Linn: Kings of leon till Tessan XD
Tessan: Ingen aning :O

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Linn: Mina käkben :)
Tessan: Mitt hår

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Linn: Allt nedanför huvudet xD
Tessan: Mina fötter fortfarande!

48. Udda förmåga/egenskap:
Linn: Kan andas in så att jag får en Mickael Jacksson näsa XD
Tessan: Sjunga med stängd mun XD

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Linn: En snigel. Så seg som jag e :)
Tessan: En örn :D

50. Vad lyssnar du på just nu?
Linn: Tessans småpratande
Tessan: Linns småpratande

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Linn: Kom hem från Uppsala :)
Tessan: Träffat Linn som kom hem från Uppsala :D

52. Var är dina föräldrar födda?
Båda: Södersjukhuset & Allmäna BB

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Linn: Picasa på min laptop
Tessan: Nya msn

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Linn: China hua Dong :D
Tessan: Donken

55. När badade du i en pool senast?
Linn: Minns inte
Tessan: Förra Torsdagen :)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Linn: Ja,
Tessan: Ja,

57. Hur många barn vill du ha?
Linn: Vill inte pressa ut något där nere XD
Tessan: Får se hur många som ploppar ut :P

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Linn: Skrikrock
Tessan: Inget jag kommer på xD

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Båda: Nej?

60. Vad har du för TV-kanaler?
Båda: Tillräckligt många.

61. Har du åkt moped någon gång?
Linn: Har en moppe, så.. JA XD
Tessan: Har både kört & åkt :)

62. Har du busringt någon gång?
Linn: Jajamensan XD
Tessan: Ja! (A)

63. Har du fått felparkeringsböter?
Båda: Nej.. :P

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Linn: Fallskärm - LÄTT!
Tessan: Jaaa :D

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Båda: Fuertoventura, Teneriffa & Lanzarote.. Vet inte vilket som ligger längst bort,

66. Har du en egen trädgård?
Båda: Jajamensan :D

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Linn: Family Guy :D
Tessan: PostisPer :)

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Linn: Hihihi, nej (A)
Tessan: Nej (A)

69. Badkar eller duschkabin?
Båda: Badkar :D

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Linn: Män som hatar kvinnor
Tessan: Corpes Bride.. (stavning?) 

71. Favoritpizza?
Linn: Gillar inte pizza så mkt..
Tessan: Vezuvio

72. Chips eller popcorn?
Båda: Chips OCH popcorn :D

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Linn: Ljust rosa ibland
Tessan: Inget alls

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Båda: Usch nej!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Linn: Nej..
Tessan: Ehh, nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Linn: Apelsin
Tessan: Äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Linn: Donken m Tessan :P
Tessan: Grillen m mamma & pappa

78. Favoritchoklad?
Linn: Frukt & mandel :D
Tessan: Dajm :D
79. När röstade du senast?
Båda: Har inte röstat

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Linn: Aj dont know XD
Tessan: Hatar tomater!

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Linn: Nej :P
Tessan: Jajamensan, tillsammans med klassen

82. Är du bra på matlagning?
Linn: Vissa rätter kanske :P
Tessan: Ganska :)

83. Klarar du att tanka själv?
Linn: Jajamensan, har ju moppe :)
Tessan: Nej XD

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Linn: Hahaha jajamensan XD
Tessan: Japp

85. Pepsi eller Coca Cola?
Båda: Cola :)

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Båda: NEJ - arbetslösa :<

87. Vad var det senaste du handlade?
Linn: En plopp
Tessan: Ny tröja & ny jacka

88. Har du kräkts offentligt?
Linn: Japp
Tessan: Japp

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Linn: Båda :D
Tessan: Båda :D
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Linn: Japp :)
Tessan: Japp :)

91. Har du ringt något betalnummer?
Båda: Ehh va?

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Linn: Kanske.. beror på
Tessan: Japp :)

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Linn: Mormor :'<
Tessan: Linn xD

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Linn: Hade en kaluffs på huvudet xD
Tessan: Ingen kommentar XD <- SKALLEPER

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Linn: "Hej det här är Linn Hammarlund, .. blablablabla.."
Tessan: Har inget XD

96. Vad har du i din väska?
Linn: Allt nödvändigt :)
Tessan: Typ inget XD

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Linn: Säger till familjen att jag älskar dem :)
Tessan: Pussar flodis

98. Vad är du tacksam för idag?
Linn: Att det är helg igen :D
Tessan: Att jag har en bra familj :)

99. Var hittade du den här listan?
Båda: Lisas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0