:'D



Nya scenen ifrån New Moon 

 

Bella slår Paul i ansiktet.



Den "riktiga" trailern


Anledningen till att jag lägger upp dessa videos är för att jag idag har bokat biljetter till förhandsvisningen av New Moon! Jag ska på en midnattsvisning där man först ser Twilight och därefter, vid midnatt, så ser man New Moon! Kommer att vara en paus mellan där man kan vinna en massa priser och sådant, kommer att bli sjuuuuuukt kul!

Asså.. jag gråter seriöst nu..!
Jag är så lycklig! :'D

Någon annan som ska på midnattsvisningen?

Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är taskig som ska gå på den visningen... xD

2009-10-23 @ 14:56:54
Postat av: Johanna

VAFAN jag vill också!!! hur fixade du den biljetten? :O

2009-10-26 @ 19:51:38
URL: http://johannajoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0