Still in school.

Jag lever fortfarande! *Hallelujakör i bakrunden*
Det var inte så jättehemskt på lektionen, vi jobbade med f(x)=y begreppet. Det var inte så jättesvårt när man väl kom in i det, det flöt på ganska bra. Jag tror faktiskt att det kommer gå bra för min del på den här kursen. Egentligen så slutar jag nu, men Madde har lyckats öertala mig att stanna kvar på Engelska B också, vilket jag inte ska gå på. Engelska A räcker för min del, orkar inte med mera engelska.

Efter skolan så ska jag iväg och vacinera mig mot svininfluensan.
Och jag är faktiskt nervös över det, jag vet att komplikationsrisken är lika med 0.0001% men jag kan nästan slå vad om att jag kommer att vara en av dem 0.0001%en som blir dålig. Jag kommer säkert få nervryckningar, hamna i koma, bli sjuk.. Eller typ . Dör man inte utav matten så dör man av sprutan. Jag slår vad om att det kommer att blir så. Menmen, det är bara att hålla humöret uppe. Ska in på Engelska B nu, hörs senare.

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag sade ju att det inte var så svårt när man väl kommer in i det xD Du kommer klara dig fint ^^

2009-11-03 @ 18:36:25
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0