Skolstart.

Tillbaka till skolan igen. Och jag ska inte klaga, det var inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. Men det blev lite stressigt och lite bråk mellan mig och mamma i morse. Så det var helt klart dagens minus. Det var kul att se alla skitungar igen, har saknat alla en massa. Alla var liksom spralliga när vi träffades, det blev lite kramar och skratt. Hade bara 3 stycken lektioner idag, så det var soft. Började med Hästkunskap där vi skulle snacka om våran praktik innan vi skulle börja jobba med några instuderingsfrågor.
Efter lunch så började Matte B för dem som ska läsa det. Jag är en utav dem, så vi sprang dit, 5 minuter sena, och lyssnade på BINI's intruduktion om själva kursen. Det verkar helt okej tycker jag, men ganska svårt. Men jag och Madde ska iallafall fortsätta att gå Matte b, jag vill visa att jag kan. Jag ska jobba hårt. My, Bella och Erika drog efter halva lektionen, jag och Madde stirrade på varandra och bah: Wtf? Tydligen så ska dem inte fortsätta med kursen, vilket jag tycker är synd. My var ju liksom så inställd på att gå den, så jag blev faktiskt ganska förvånad. Men men, My gör ju såklart som hon vill :)
Sedan var det dags för dagens sista lektion - idrott. Jag har från och med idag ingått i en pakt med mig själv. Jag har nämligen bestämt mig för att gå alla idrottslektioner terminen ut. Jajamensan, ni hörde rätt. Men jag vet att man kommer att få G om man går på alla lektioner och försöker iallafall, men om man verkligen ger järnet så kanske man till och med kan få högre betyg! Och hur coolt vore inte det?! Jag - med VG i idrott! HAHAHA! Ska iallafall göra mitt bästa, mer kan man ju inte be om.

Kvällen spenderades på Ikea. Vi ska nämligen köpa ett nytt kök.
Men jag vet inte riktigt hur det kommer att bli. Känner mig förvirrad..

Linn


Kommentarer
Postat av: tussinuss xD

hahah linn , 5 minuter försent ?!?! vad ska det bli av dej XD nää jag skojja bara <3 jag tycker det är lite synd av my för hon har ju MVG ... Men men .. som du sa hon gör som hon vill <3 Men jag tycker det är synd.. Men jag vill ha ett snyggt kök.. men vi kanske kan prata lite om det <3 PUSS

2009-11-02 @ 22:55:12
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Konstigt att My bara gick iväg -- man kan väl åtminstone sitta hela lektionen ut, och om man inte ska läsa kursen behöver man inte komma överhuvudtaget. Jag förstår mig inte på henne...

Om du vill skulle jag kunna hjälpa dig med Matte B -- jag kan i alla fall försöka, men du får ha lite tålamod xD

När det gäller idrotten behöver du bara lita på din egen förmåga -- jag, av alla människor, fick VG i idrott. Om jag kan få det, kan du definitivt få det.



Jag visste inte att ni skulle köpa ett nytt kök... Varför sade du inget? :P

Kram <3

2009-11-03 @ 01:15:25
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0