Robert Pattinson.



Jag läste precis en interjuv med Robert Pattison. Den handlade om att han inte kunde förstå kvinnors hysteri kring hans utseende, att han inte fattar vad det är som är så tilldragande. Mitt under interjuven så kom 2 stycken tjejer i 16 års åldern som hade sett honom på cafét där han blev interjuvad, dem gick ju såklart fram och bad om autograf. Han ställde villigt upp och skrev. Sen så frågade dem om han kunde ställa upp på en bild tillsammans med dem. Då blev han helt stel och tittade ner i bordet. Tjejerna som typ var dumma i huvudet frågade flera gånger igen. Robert, som inte visste vad han skulle säga, ställde upp på en bild iallafall. Men så fort dem gått så ångrade han sig. Han beklagade sig och menade att det inte fanns något värre än att göra fans besvikna. Men att han inte gillade att ta foton med fans.
"Jag förstår inte hur någon kan tycka att jag är snygg!"

Interjuvaren frågade då Robert om varför han inte tycker om sitt utseende.
"Jag vet inte, men jag har ett väldigt platt ansikte och mitt ena ben är kortare än det andra. Jag ser ut som en idiot! Jag har aldrig tyckt att jag är snygg, och jag förstår inte hur andra kan tycka det!"


Allt jag har att säga är - WHAT THE FUCK ARE YOU TALKING ABOUT ROBERT?!!!

DAGENS FRÅGA:
Tycker du att Robert Pattinson är snygg?

Linn


Kommentarer
Postat av: mikaela

ja han är snygg. jag gillar hans brittiska stil. han är otroligt photogenic så vaddå "jag vill inte göra fans besvikna"? puss på robert

2009-11-26 @ 14:34:33
Postat av: Mikaela

Jaha nu fattar jag! han vill ställa upp men ändå inte. haha sötis syns på lördag!

2009-11-26 @ 19:57:56
Postat av: Lisa ^^

Are you freaking kidding me? He's beautiful as hell!!!

Man undrar vad han har varit med om för att ha ett sådant dåligt självförtroende...

2009-11-26 @ 21:15:30
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Joey

Han är underbar. Love him. Fast efter New Moon börjar jag gillar Jacob mer, för Edward lämnade henne. Elak.

See ya saturday bby!

2009-11-28 @ 02:26:23
URL: http://johannajoey.blogg.se/
Postat av: Madde

ne inte särskilt, visst han e väl typ fin, men inte snygg=P

2009-12-01 @ 10:50:16
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0