Nytt.

Som ni säkert sett så har jag gjort om min "design" på bloggen. Inget märkvärdigt, har ju bara bytt färg, bild och textstil. Men jag kände att det var dags för en ändring om jag nu ska börja blogga ordentligt igen. Jag tyckte att färgen var sådär höstmysig liksom. Passar till hösten/vintern som kommer med stormsteg.

Idag kan man säga att jag är friskförklarad!
YES! Jag har nämligen inte ont i halsen längre, jag känner både lukt och smak, jag kan gå utan att känna mig yr och jag svettas inte längre! Härligt. Och precis som jag sa till Tessan när jag blev sjuk så skulle jag troligen bli frisk tills skolan börjar. Och vad hände - jag blir frisk på söndagen innan skolan! TADA! Hur kunde jag gissa det?! Fantastiskt! Im a mindreader you know.

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Naw, you're not a mindreader -- you're a future-teller :P



sv. Tack för din kommentar -- NU ÄR JAG SUGEN PÅ CIDER!!! xD

2009-11-01 @ 15:52:06
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Jag älskar din nya design förresten ^^

2009-11-01 @ 15:52:48
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0