New Moon stuff.

Just nu håller jag på att fixa mig, ska hem till min moster och hämta flera presenter från New Moon! Joo ni hörde rätt, FLER NEW MOON SAKER! Och jag är fruktansvärt nyfiken över vad det är, för jag fick nämligen ett sms av min moster igår där det stod:

Hej Linn!
Jag har fått fler New Moon saker ifrån jobbbet.
Du kommer att bli lyrisk! Kram Sussie


Jag skrev tillbaka och frågade om det innebar att jag skulle få fler saker eller om hon själv skulle ta dem.. Och det där med lyrisk gjorde mig galen, vad menade hon med det? Jag svarade men hon  svarade inte på mitt. Jag blev typ superledsen, det innebar ju att jag inte skulle få dem grejerna. Men precis när mattelektionen började så fick jag ett svar ifrån Sussie..

Hej Linn!
Jorå, det är skithäftigt tycker jag!
Kram Sussie


Och den som inte blir nyfiken av ett sånt sms är seg!
Så nu ska jag ge mig av, uppdaterar senare!


Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Du MÅSTE visa mig sakerna när du har fått dem :)

2009-11-07 @ 14:07:07
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, nyfiken!=D

2009-11-07 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0