Mobba mig inte.

When I saw your face I gasped.
When I saw your eyes I drowned.
When I heard your voice you hade my soul,
you had my whole life.


I thought we were ment to be.
Forever you and me.


But you left me standing there all alone.
You broked down my heart and my soul.


I broked down and cried.
I almost thought I had died.


I wanted to se your face,
hear your voice one more time.


I cried through the night,
the hours, the days..
All the time.


I didn't think I would be able to survive.
Please come back home.
Were you belong.
Right here in my arms.


In my dreams it's still you and me.
Forever and ever together.

----------------------------------------------------------------------------------

Låg och tänkte på New Moon som vanligt, men så tänkte jag på en speciell låtmelodi. Sen började jag småsjunga för mig själv. He he.. Jag vet jag är lite sär. Men sen så upptäckte jag att det var min version av Bellas deprition typ xD Jag vet - jag SUGER på att stava Engelska. Och jag SUGER på engelsk gramatik. 
Så snälla mobba mig inte.
Jag vet redan att jag suger :)

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det där var hur fint som helst :D

Jag sitter faktiskt med tårar i ögonen...



Tänk lite på stavningen, utveckla texten så att det blir en hel låt och spela in när du sjunger den (du har ju trots allt en melodi).

2009-11-23 @ 01:31:50
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

sv. Jag glömde tacka dig för din kommentar :P

Det är klart att du gillar bilderna när u tog merparten av de sista xD

2009-11-23 @ 01:32:34
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0