Midnattsvisningen.


Blev inspirerad av vampyrerna och tog en bild "Fniss" :D

På torsdagskvällen så gick jag och Tessan på den efterlängatade midnattsvisningen av Twilight + New Moon!
Vi åkte vid 8 tiden, och vi var där vid halv 9, då köpte vi dricka och gick på toaletten. Sen var det dags att ta sina platser. Jag hade fixat platser på fjärde raden i mitten, vilket jag först trodde skulle bli för långt fram. Men dem var suveräna! Perfekta.

Filmvisningen började med Twilight, som jag faktiskt tycker är 100 gånger bättre på bio än på vanlig tv. Sen när den var slut så var det 20 minuters paus innan man satte sig igen och inväntade New Moon. Jag var jättenervös och jag kände bara:"Nu gäller det!!"


Och hur var filmen?

U N D E R B A R
F A N T A S T I S K
K A N O N
F Ö R T R O L L A N D E

Man kan inte förklara med ord.

Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Bilden blev ascool :)

2009-11-21 @ 00:17:12
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Madde

Den var så jävla bra! längar till vi ser den igen xD xD xD

2009-11-21 @ 18:24:50
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0