Madde.

Min dag lystes upp när Madde klev in genom dörren, tack gode Gud att vi båda har Matte b! Jag vet inte hur jag skulle klara av att gå till en så tråkig lektion utan Madde, det skulle vara dötrist! Innan hon kom så satt jag ensam vid en dator i skolan, inte så jättekul om man säger så. Lektionen idag var extra viktig för hela kursen, annars hade jag gått hem samtidigt som alla de andra. Det vi gick igenom var svårt och jag fattade ingenting till en början, men det gick lite bättre efter att BINI förklarat.
Måste plugga hårt inför nästa vecka då vi har prov i både Ekologi och Hästkunskap. Sen måste jag börja med Svenskan och Samhällskunskapen som ska in om 2 veckor tror jag. Det är mycket nu för tiden, direkt efter lovet är det hårdplugg igen. Menmen, det är bara att bita ihop!

Efter matten, som var vår sista lektion, så begav vi oss till bussen efter att vi köpt läsk. När vi var framme så insåg jag och Madde att det typ var 20 minuter kvar tills bussen skulle komma. Precis då kom bussen som skulle åt andra hållet. Så vi tänkte efter i en halv sekund innan vi kastade oss in i bussen. Vi åkte med till en station som hette Grus, fint va? Det var mitt i skogen, typ 2 hus där. Och när vi kollade på klockan så var det typ en kvart kvar tills bussen skulle komma. Så vi fick underhålla oss genom att kolla runt i dikerna och i skogen som var vid busshållplatsen. Vi hittade cigarettpaket, tuggummipaket, en halv morot och en påse med kläder! Jag trodde först att det var mordbevis och sa att det säkerligen låg ett huvud i påsen, så Madde var tvungen att vända upp och ner på påsen så att vi kunde se alla dem mysiga kläderna! Supermoderna!
Madde hittade även en väg upp i skogen som hon så fint kallade "Ölburksstigen" då det var ölburkar lagda på rad in i skogen. Sen hittade hon en grotta med kläder i (?) Heheheh. Vi fortsatte att kolla i skogen efter svamp och sådant när bussen kom. Jag skrek till och Madde & jag kastade oss ut från skogen så att busschaffören skulle se oss. Han fick snarare en chock! Han frågade typ om vi var skogsmullar och vart vi kom ifrån xD Så söta vi är!

Sen var det bara att bege sig hem, Madde hittade en sovande snygging på bussen och jag bestämmde mig att starta "Linn trains" på tåget. Hade helt klart mysigt och skrattfyllt! Kan bara tänka mig hur trist jag skulle ha haft om jag varit kvar i skolan ensam. Uh! Vill inte ens tänka tanken.. xD



Söta Madde på en bild jag lekte med xD

Linn


Kommentarer
Postat av: Madde

Heheh den var lite... spciell? Fast fin... haha aa det var en rikitgt rolig eftermiddag, det måste jag hålla med om xD

2009-11-07 @ 02:09:17
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu vet jag vad jag ser ut som... Vampire!=D

2009-11-07 @ 02:16:10
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0