Lyckligt lottad.



Nämen kolla vad Linn har här då.
Fribiljetter, men till vadå? Biobiljetter..
Men vilken film då? Hur många?
HMMMMM!

Svar:
Tack vare min supersnälla moster så har jag fått 2 stycken fribiljetter till New MoonMOHAHAHA! Dessutom så har jag fått en New Moon poster! Ibland är jag så lyckligt lottad som har en så snäll moster som jag har. TACK SUSSIE! Men hörni.. Jag må ha fått 2 biljetter, men man kan gå 2 personer på varje biljett. Så.. Jag kan bjuda med 3 personer som vill gå och se den någon dag!

Men det är ett problem, på biljetten står det nämligen att man inte kan använda dem om salongen beräknas bli full. Så jag kommer att bli tvungen att vänta med att använda dem.. Jag vet inte varför det ska vara en sådan sjuk regel, men så är det iallafall. Men vad gör det, att vänta i några dagar går nog bra. Jag menar, salongerna kommer ändå att vara fullproppade de första veckorna typ.. Så om det är någon som vill gå på New Moon senare i år så är det bara att höra av sig ;) Generösa Linn idag.

Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

JAGVILLGÅJAGVILLGÅJAGVILLGÅJAGVILLGÅJAGVILLGÅJAGVILLGÅ!!! xD



Kram <3

2009-11-06 @ 11:52:24
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0