Idol.

Jag vet inte riktigt hur Svenska folket tänker. Och nu menar jag när det gäller idol. För jag undrar hur fan Rabih kan fortsätta i Idol! Jag vet att jag är fett seg på att komma upp med det här, det var ju liksom flera dagar sedan. Men efter Fredagens uppträdande så förstår jag inte hur han kan vara kvar.

Han sjöng "That's amore" i fredags. Jag fick gåshud när han sjöng, och inte pågrund av att han var bra, snarare tvärtom - gånger 1000! Fy fan vad han är värdelös! Han kom fel, han sjöng falskt och han sjöng med sin jävla mesröst. Han är så jävla värdelös så att man knappt tror att det är sant.

Frågan är då.. Hur fan kan folk rösta på honom?
Han är ju inte snygg, han är inte charmig, han sjunger inte bra, han är seg, han tror att han är Zlatan, han tror att han är rolig.. Listan fortsätter. Jag tror faktiskt att han har nån jävla pakt med Svenska folket som gör att han fortsätter i tävlingen. För han har ingen talang i huvudtaget! Låt oss sluta rösta på honom och låta dem som är bra fortsätta i tävlingen, för dem förtjänar iallafall att få applåder och att få stå i rampljuset. SÅ RÖSTA INTE PÅ RABIH PÅ FREDAG!

Hejar du på Rabih?

Linn


Kommentarer
Postat av: tessi <3

hahah linn då.. RAHID xD



och svenska folket röstar på hon FÖR att han HAR charm, han ÄR rolig och han ÄR snygg :] DÄRFÖR !? men han är dock INTE Zlatan xD

2009-11-05 @ 19:41:06
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Han låter precis likadant som alla andra manliga R'n'B-stjärnor -- det är därfor man fortfarande röstar på honom...

Nej, jag hejar inte på honom -- jag gillar sådant som är mer orginellt. Jag hoppas faktiskt att Eddie och Erik möter varandra i finalen ^^

2009-11-05 @ 20:32:07
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0