Dongel.

Är trött som fan i mina armar just nu, jag är öm efter sprutan som jag tog igår, plus att jag tror att det har blivit en liten komplikation av vacinet. Jag känner mig nämligen jättetung i mina armar. Det känns som att man precis har tränat i 4 timmar genom att lyfta skrot. Och det vet jag att jag inte har gjort så det är inte anledningen. Mamma säger att jag överreagerar, men det gör jag absolut inte!
Jag HAR jätteont!
Jag vet inte om jag kommer att klara av att vara med på hästövningarna i skolan i morgon. Hur ska jag orka hålla upp mina armar för att hålla i tömmen när jag knappt kan hämta ett glas ifrån köksluckan? Så vi får se om jag går till skolan i morgon eller inte. Jag vill inte "skolka" men om jag mår såhär dåligt så kommer jag inte att gå. Jag orkar inte, då kan jag istället stanna hemma och plugga lite tills proven nästa vecka.

Över till gladare nyheter -> JAG FICK MIN DONGEL IDAG!
Jag är verkligen lycklig just nu, nu kommer jag ju kunna uppdatera mer här på bloggen! Men jag måste dessvärre säga att 3 är skitdåligt när det gäller sevice! Jag har väntat på min dongel i 8 VECKOR! Den kom igår, men då hade dem inte skickat med något simkort till den. Så idag åkte mamma till 3 i Farsta för att hämta ett. Då hade dem mage att säga att min pappa måste hämta den, för datan står nämligen på honom. Mamma blev jätteförbannad då det var dem som sagt att mamma skulle dit och hämta ett nytt simkort! Men efter att mamma skrikigt på han i kassan så fick hon ett simkort iallafall. Tack mamma!

Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag har SMS:at med dig i två timmar, och du har inte sagt något om dongeln! Taskigt... :P

2009-11-04 @ 23:52:22
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0