Tisdag

Kom nyss hem. Har mått illa hela dagen så jag bestämde mig för att åka hem.
Pågrund av det så missade jag travet, men jag kan inte köra när jag mår såhär. Hade nationella i matte idag, del 2. Att vi hade det idag var den enda anledningen till att jag i huvudtaget gick till skolan. Jag tycker att det gick riktigt bra, men hur det verkligen gick får jag se nästa vecka. Det brukar vara så att när jag tycker att det går bra så är det i själva verket hur sämst som helst. Men jag hoppas att det gick bra iallafall. Det kändes bra och jag svarade på allt förutom en fråga. Det måste väl betyda något? Det är liksom mig vi pratar om.

Nää, nu ska jag in i duschen. Mår asilla nu känner jag :S USCH!
Hoppas verkligen att jag inte spyr. Finns inget värre än det..

Kommentarer
Postat av: Tessan

nää gumman. men har du ätit allt?? XD aa det värsta som finns är att spy ...

2009-05-19 @ 14:13:25
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0