Rast

Skööönt, bara en lektion kvar. Och då ska det vara redovisning om filmen Primal Fear :) Det borde gå bra. Känner mig taggad! Har övat som satan så jag kan det nästan som ett flytande vatten vid det här laget. Önska mig lycka till!
Ganska jobbig dag idag. Började med ett hästkunskapsprov, men det var fett enkelt ;o, sen var det engelska nationella (muntligt) gick ganska bra faktiskt, har iallafall fått reda på att jag har VG i slutbetyg i engelska a. Najsnajs :)

Hemma idag så ska Tessan och hennes små polare sno min film Twilight och se den. Grr säger jag bara! Tessan liksom frågade mig en gång och då sa jag kanske. Se nu vad som har hänt, 100st tjejer ska komma hem till oss och se kärleksfullt på när Edward kommer fram på skärmen. Suck.. men jag kan väl också kolla på den antar jag (A)

En annan sak.. kan inte sluta tänka på mumsiga bilden jag la upp igår. Jag drömde om den i natt XD Man kan nog lätt säga att jag är beroende.. haha, men det vet väl ALLA vid det här laget :)

Nää, nu ska jag göra något annat x)
Hörs

Kommentarer
Postat av: Lisa

Beroende? Du är besatt av honom xD Fast å andra sidan är de flesta tjejer det nu för tiden (stackars Rob...)

2009-05-28 @ 17:17:38
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0