Onsdag

Dagens minus:
- Jag och mamma hade seriöst det värsta bråket någonsin idag! Hon packade till och med sina väskor och var klar att ge sig iväg.. Jag och mamma grät floder när vi pratade ut. Men nu är det iallafall bättre.. tur det.

- Pågrund av att jag och mamma bråkade så kom jag aldrig iväg till skolan. Ännu ett missat prov för min del "/

Dagens plus:
- Hade hoppning idag på ridningen. Fick såklart Sebbe. Gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra! Han rusade inte och han lyssnade faktiskt ganska bra :D Några vägringar men det var för att jag tvekade. Var skitnervös..

- Mamma har officiellt sagt att jag får tatuera mig :D <3

- Sol, sol, sol. Kan det bli bättre?!

- Åkte till farsta med mamma och Tessan. Slutade med att jag fick ett nytt par skor och 2st förpackningar med härliga, röda, underbara, sommriga jordgubbar. Tummen upp för dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0