Måndag

Dagens minus.
- Detta förbannade regn. Usch säger jag bara! Var det inte sommarn som stod och knackade på dörn för någon dag sen? Saknar den som fan, man inser liksom hur mycket man älskar saker när dem inte längre är där. Så idag blev håret lockigt och blött, älskar ju när mitt hår är lockigt men samtidigt platt. YESYESYES!

- Ett annat minus för denna dag var att när jag, My och Ilona gick på tåget så satt en kärring barfota med sina svettiga fötter på sätet. Yummie.. Verkligen. Visst, jag är inte heller perfekt, jag har ofta fötterna på sätet, men jag har skor och inte svettiga fötter. Oj, det där lät verkligen larvigt XD

- Är sjuuuukt avundsjuk på både My och Crippe som kommer/är vara en tatuering rikare än jag. Vill också ha! Men frågan är ju vad man ska ha för motiv. Har ju liksom ingen aning alls. Men det skulle vara kul att ha en iallfall. Så jag höjer hatten för alla lyckostar som har tatueringar! Ni ska veta hur avundsjuk jag faktiskt är!

Dagens plus.
- Började klockan kvart i ett idag. Urskönt! SOVASOVASOVA!

- Läste på en av alla twilightbloggar som jag följer att man kan förhandsboka filmen How to be :D Ni som inte vet vilken film det är så kan jag bara skriva två ord så fattar ni nog varför jag vill ha den - Robert Pattinson. Förstår ni nu varför jag vill ha den? Jag tänkte väl det! Sen så ska jag boka Little Ashes som också har snyggingen som karaktär. Mums.

- Lyssnar just för tillfället på Roberts underbara stämma. Många + <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älskar också hans låtar

2009-05-19 @ 13:10:43
Postat av: Tessan

hans låtar är fanemej bäst. i alla fall den låten som han sjunger till mej XD

2009-05-19 @ 14:15:09
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0