Lördag

Usch vad arg jag blir.. Hela designen blev fucked up när jag skulle fixa den.. Så jag var tvungen att ta bort allt.. Grrr! Får fixa en ny sen. Men inte nu, orkar inte ^^

Idag var det första dagen på Berga dagarna. Det finns möjlighet för er att gå dit i morgon också ^^ Gör det säger jag bara! Det är roligt där ;D Jag stod och jobbade i korvståndet. Yes, jag som verkligen äääälskar korv, eller inte ^^ Solen sken och det var fruktansvärt varmt att stå och grilla korv i solen :o Rekomenderas ej! Men brun har man iallafall blivit :D Jag, Evve och Rebecka var dem som skulle stå och sälja korv men Tessan och Evves syrra Madde som följt med hjälpte till och så ^^ Tacktack ^^ 
Tog en massa bilder som jag ska ladda upp förr eller senare men Evve lånade min kamera till i morgon ^^ Kommer troligen att vara över 1000 bilder när jag får tillbaka den X'D I morgon så ska jag sälja korv igen medan Evve ska stå vid parkeringen.. synd.. det var kul idag.

Kanske hör av mig senare!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag kanske kommer till Berga imorgon ^^

Synd med designen förresten...

Kram

2009-05-30 @ 20:16:00
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0