Helgen

Hejsan!
Jag vet att det var ett tag sen jag skrev, men jag har faktiskt en anledning den här gången. Jag drog nämligen upp till landet! Så jag har varit där från torsdag-söndag :) Var skitskönt faktiskt. Sol och en massa skratt. Precis som jag gillar det :D

Helgens plus:
- Solsken!

- Jag och Tessan har lekt och lekt som dem fjantar vi är :D

- Köpte urgulliga rekorderligburkar :D MUMS <3

Helgens minus:
- Var ju tvungen att åka hem tillslut..

- Glömde att ta med mig Twilight så jag fick ju lite abstinensbesvär haha XD

Kommentarer
Postat av: tessan

hahah vadå fjantiga :P När jag var Ture x) Åhh fan va gott det va med rekoderlig <333 haha men du får ju absternensbesvär om du är utan twilight i 3 sekunder :P <33

2009-05-25 @ 17:28:32
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0