-

Jahapp, som ni kanske har märk så har jag varit lite off här på bloggen. Hoppas att ni förlåter mig? :) Idag är det fredag igen då, och jag har inte gjort ett jävla skit om jag ska vara ärlig. Så himla tråkigt. Har haft studiedag idag och därför sov jag typ bort hela dagen XD Men det behövdes.
Veckan har annars varit riktigt bra, en av anledningarna är ju det underbara vårvädret som äntligen har kommit! Gud vad glad jag blir när jag vaknar på morgonen och ser solens strålar skina utanför! Och jag invigde mina underbara solglasögon! (Ska lägga in en bild på dem) Snart blir det väl också dags att ta på sig vårjackan!? :D Underbart. Både på måndagen och onsdagen så hade jag trav på schemat. Första gången körde jag Farfar (Orion) ocn andra så körde jag Calle. Jag tackar dej ännu en gång My för att du övertalade mig att ta trav i stället för ridning på Berga. Tacktack! :D

Nää, nu får det vara nog med bloggande för idag.
Hoppas ni har haft en bra fredag! / Linn

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kan du inte ladda upp ågot om ridningen? :)

2009-03-22 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0