-

Asså fy fan med min mamma.. usch på henne säger jag bara. Men orkar inte snacka om henne, vill inte tråka ut er. Idag var det iallafall skola igen. Var bara liiite trött över att gå upp på morgonen. Usch säger jag bara. Men det var helt okej i skolan om jag ska vara ärlig. Somnade nästan på sista lektionen, men enligt My så somnade jag XD Jag har ingen aning. Efter skolan så drog jag till farsta och mötte mamma, jag kollade nämligen på när Tessan dansade. Dem var jätteduktiga :) Vill se uppvisningen! :D Sitter och drogar låten på videon som jag laddade upp igår, någon som vet vad låten heter? Det är väl James Blunt va? Hittar den inte :( Om ni har den så kan ni alltid skicka den ;D Skulle bli jätteglad!
Imorgon så ska klassen dra till Globen city och sen vidare till Aftonbladet. Orkar inte.. XD Vill hellre sova, men vem vill inte det liksom? Aja, ska upp och kolla på film nu. Vi hörs! / Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-03-10 @ 20:27:51
Postat av: Anonym

hej

2009-03-10 @ 20:28:32
URL: http://hightlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0