-

Gud vad roligt man kan ha det asså. Sitter i skolans bibliotek och är inne på deras supermegasnabba internet XD Men det är bara en lektion kvar nu så jag är lite glad i allafall. Linda kommer även att följa med på både bussen och tåget, hon ska till älvsjö, och det var ett bra tag sedan jag snackade med henne. Vi ska ta sällskap. Ska typ med My till globen också. Hon skulle lämna tillbaka ett par byxor eller nått, men jag måste snacka med henne. Jag vet att jag har sugit på att uppdatera på sista tiden men jag har verkligen inte haft någon lust alls..

Idag är det ridning också, kommer att få Sebastian.. -.- Vill verkligen inte ha honom.. Men det kanske går bättre idag? Hoppas det iallafall. Ska försöka. Nää, nu måste jag dra till lektionen. / Linn

Kommentarer
Postat av: tessan

hah bra linn, nu har du ju börjat skriva igen <3 det kommer nog gå jättebra på ridningen <3

2009-03-04 @ 16:27:03
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0