-

Ttttråkigt man kan ha. Det är Lördag och jag sitter hemma som ett jävla fån och glor på en dataskärm. Rolig helg? Lisa kom hem till oss för inte så jättelänge sen, hon och Tessan vill kolla på en film. Typ Titanic eller nått. Fick också reda på att Så länge vi båda andas har kommit ut nu! Villhavillha.. Kollade på hur lång tid det tar för den att skickas (jag har bokat den) och det tar ca 2-3 arbetsdagar. Så jag kommer typ att få den på onsdag. Suck.. kan den inte bara komma nu? Eller som Lisa sa: Den kan komma på måndag. Och det kan den ju faktiskt, med tanke på att den faktiskt kom ut i går. Eller, aa jag vet inte hur det blir.. Vill iallafall ha den nu.
Vad gör resten av folket då? Troligen något roligare än mig i allfall. Hör av mig sen! / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0