-

Nu hamnade man här, kollade lite på Let's dance men sen så blev det hjälp och då hamnade man här i stället. Idag så var det en kort dag i skolan, bara 2st lektioner. Hästkunskap och sen så var det besök av författaren Magnus Nordin. Trevligttrevligt. Somnade typ dock XD My var tvungen att slå till mig så att jag vaknade med ett ryck.
Efter skolan så drog jag, My och Tove till skogås och käkade på grillen. Sen så kom My på den brilljanta ideén om att vi kunde dra till Edboskolan och kolla lite :) Så det gjorde vi, vi träffade Maria, Göran, Patrik och Karin. Jag ville träffa Calle och säga att jag hade höjt mig i matte, men det får helt enkelt bli någon annan dag ;)
Jag och Tove drog sen vidare till Farsta. Pappa kom dit sen och då handlade vi en parfym till mamma i födelsedagspresent. Och det var liksom ingen billg parfym om man säger så. :) Men jag lyckades att övertala honom att köpa den. Köpte även långa rosor till henne :D Fint! Pappa bjussade även på xide till mig när han var på systemet. Eller.. aa.. jag la dem i korgen och log mot honom lite sådär sött. Han kunde ju inte låta bli XD Så nu sitter man här och sörplar xide. :D <3 Måste dra nu. Mamma och pappa vill sova och då får jag inte sitta här längre. Köpa en bärbar till mig någon? / Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0