-

Puh! Nu har jag precis kommit ifrån Djurkunskapsprovet, det gick väl.. okej antar jag XD Svarade på alla frågor, men jag vette fan om det är rätt eller inte.. XD Men det är i allafall skönt att ha det avklarat! Sitter nu i datasalen och väntar tills den sista lektionen ska börja - informationsmöte. Kul? Verkligen. Efter skolan så ska Tove med mig hem så att vi kan göra klart hästkunskapen. Redovisning i morgon.. o.O Orkar inte! Det är bara några dagar kvar tills lovet kommer, håll ut Linn, Håll ut!

Hur ridningen gick igår vill jag inte ens snacka om... Vi hade i allafall ingen hoppning, den var inställd och vi hade i stället vanlig dressyr. Fick Sebbe. Han lyssnade inte alls och han stegrade och skit. Argh, blir arg bara av att tänka på det -.- Kanske skriver av mig i kväll.. Men förvänta er inte nått. Dags att dra! / Linn

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men gud, hästen är ju knäpp i huvudet. När vi hade honom på vår lektion ville han typ inte galoppera, man bara :S :O ... men varför var hoppningen inställd?

2009-03-26 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0