-

Skoldagen har varit typ .. bra :) Började liksom 10.50 och sen var det bara slappa lektioner. Bättre kan det väl inte bli? Slask har det blivit också, JIPPIE! Not. Blöta strumpor är inte en av mina favoriter om man säger så.. Efter skolan så gick jag, Tove, Madde och Bella till coop och köpte choklad. Sen därefter så tog jag och Madde tåget hem. Vi hade en.. interessant.. diskution om gamlingar xD Men annars så har det inte hänt så mycket mer.

....

Asså fy fan. Jag tror jag kommer att kräkas när som helst.. Jag vet inte ens varför :S Har typ mått lite halvilla under dagen, men nu mår jag verkligen kasst. Jag sitter bara och väntar på att jag snart kommer att kräkas.. Vet inte om jag kommer att gå till skolan i morgon, men jag måste ju.. Men det är heller inte bra om jag spyr på lektionerna.. "/ Aja, mamma får bestämma i morgon bitti. Hör kanske av mig sen! / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0