-

Joo, det var ett tag som jag faktiskt skrev. Jag suger på att uppdatera på helgerna, även fast det är då jag är inne som mest på datan. Men aja.. den här helgen har jag dessvärre inte varit inne alls. Igår (lördag) så var jag och kollade på melodifestivalen [genrep] men det var jättekul! Var där med Tessan och Sussie. Jag ville som fan att antingen Måns eller E.M.D skulle vinna, men istället vann gaphalsen vad hon nu heter! Hur kan svenska folket rösta på henne? Usch säger jag bara. USCH! Sverige kommer att skämma ut sig. -.- Efter vi varit i globen så drog vi till gamla stan och käkade, det var värsta fina resturangen. :)

Har lagt märke till att det är ganska många som har skaffat blogg.
Dem nyaste är My och Evelina :) Trevligttrevligt.
/ Linn

Kommentarer
Postat av: tessan

vad heter evelina påå bloggen :)

2009-03-16 @ 20:05:16
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja eller hur! jag röstade på Caroline af ugglas, hon va ju fan bäst. men vem som helst utom den som vann!! bläää.

2009-03-19 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0