Torsdag

Sov ut idag, riktigt skönt. Men ett minus var att det så småning om blev regn. Inte mitt favoritväder om man säger så. Men det var bara att skita idet och göra det man tänkt göra. Så jag och Tessan mötte mamma i Farsta. Mamma kom precis ifrån en arbetsinterjuv som verkade riktigt lovande. Hoppas att hon får jobbet! Mamma verkligen lös up när hon berätttade om jobbet och hur trevliga alla var och sådär. Vill ju att mamma ska ha det bra.
Var inte i Farsta så jättelänge, tog en fika och gick runt och slötittade på saker. Bland annat så var vi inne på tre och kollade. Jag och Tessan stod och kollade på datorer med trådlöst bredband när hon kom. Hon tyckte att det var jättebilligt och sådär. Så.. jag ska typ få köpa :D Alltså kommer jag att ha en egen bärbar data med internet. :D Fett kul ju! :) Kommer att vara uppe hela nätterna XD haahha! Men vi ska vänta tills nästa vecka.
Handlade även på Systembolaget. Jag valde ut några cider och sådär, men när vi kom till kassan så bad han i kassan att jag och Tessan också skulle visa leg. Vi bah: "Varför?" Han kom med förklarningen att mamma kanske köpte ut till oss. Så jag och Tessan fick gå ut medan mamma fick snacka med någon snubbe som kom.. Orka liksom.. Det slutade med att mamma bara kom ut med whiskyn och martinin.. mina cider var hon tvungen att lämna :S
Men mamma var så snäll att hon åkte till Skogås och gick in på Systemet och köpte nya cider till mig ^^ MUMS :D

Kvällen spenderades på kinaresturangen i Länna. Riktigt gott.
Aja, ska göra annat nu. Ses!


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Din lilla skit som åt kinamat xD Jag har varit sugen på det sedan igår, när vi pratade om det :P

Kram <3

2009-06-18 @ 21:17:46
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

SV: Jag vet, men det är det som är det roliga xD

"Jag ser molnen upp och ner!"

Hahaha xD

2009-06-18 @ 21:46:11
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0