Torsdag

Hej allihopa!
Sommaren är fortfarande utanför fönstret, även fast klockan redan är halv 10. Dagarna går så himla snabbt nu för tiden.. det är sjukt. Måste helt enkelt gå upp tidigare. Annars blir det som det blir. Vinden är fortfarande varm märker jag nu när det blåser in genom fönstret. Man ser fortfarande solen bakom hustaken. På något sätt så känner jag att jag vill bada. Men då kommer jag troligen bli sjuk igen, och det vill jag ju inte. Är ju typ frisk nu.
Imorgon blir det landet för min del, ska väl bli ganska skönt, men det kommer att bli så jävla tomt när Tessan inte kommer att vara där. Skit alltså.. saknar henne som fan. Hon ringde idag. Hon längtar hem, hon vill hem. Men mamma lyckades få henne att stanna.. Nu när hon liksom varit där i 5dagar så är det ju ganska onödigt om hon skulle åka hem mitt i alltihopa. Men det verkar som att hon ska stanna kvar. Hon klarar det, Det är bara jag som är lite mesig och vill ha henne hem ^^ Syskonkärleken finns tydligen.

Håller på och laddar ner musik och bilder nu, är ju så tråkigt att allt man har (bilder, musik, filer och så där) är på den andra datan. Ganska irreterande om jag ska vara ärlig. Men det går ju iallafall att ladda ner. Aja, jag ska inte tråka ut er längre. Hör troligen av mig i morgon, eller senare.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0