Tisdag

Dagen har spenderats tillsammans med Lisa. Vi åkte till Farsta tillsammans, vi båda skulle hitta en konfirmationspressent till Tessan. Som jag skrivit tidigare så ska hon ju ha en konfirmationsfest på Lördag uppe på landet. Ska faktiskt bli kul. Men det är tyvärr inte många som kommer, så jävla surt. Menmen..
I Farsta hittade jag Tessans pressent (Kings of Leon skivan) och sen ett kort samt en chokladkaka med sött omslag. Lisa köpte en rosa väska till henne. Jättesöt!
Jag och Lisa gick runt och kollade i värmen, käkade glass och bara mös. Senare så åkte vi först till Skogås och handlade lite innan vi drog hem till mig och käkade kycklingsallad. Sedan spelade vi Sanning eller konsekvens och Jag har aldrig. Köpte dem spelen idag i Farsta. Hade det roligt och vi flummade som vi brukar.

Kommer lite bilder här nedanför som sammanfattar dagen.
Hoppas ni andra har haft en trevlig Tisdag.



   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0