Tisdag

Usch, fortfarande sjuk. Vaknade vid 12 tiden, blir helt sänkt av hostmedicin och alvedon. Halva dagen försvinner liksom.. Men jag är på bättringsvägen då min hals inte gör ont längre. Men nu har jag typ ingen röst i stället. Hurray! Smak har jag bara ibland, vilket är skittrist. Jag och mamma gjorde typ ingenting idag. Solade en stund men var tvungen att gå in ganska snabbt då jag fick sprängande huvudvärk. Inte kul. Håll tummarna att jag är frisk i morgon! :) Kommer troligen inte att ske men man kan ju alltid hoppas. ^^

Kom iallafall upp och handlade med mamma, blev pizza till middag. Satt på verandan i solen, älskar sommaren alltså. Skönt som fan! I morgon kanske min data kommer och det betyder att jag kommer att vara mera aktiv här på bloggen! :D Och det är ju alltid bra! Men jag vill ha fler läsare och jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Får komma på något..

Tessan ringde ifrån lägret vid 6 tiden. Saknar henne sjukt mycket. Trodde jag inte att jag skulle göra om jag ska vara ärlig. ^^ Men hon har det iallafall jättebra och hon ville att jag skulle hälsa alla. Men det är bara 11 dagar kvar som hon ska vara borta så det borde gå bra för henne. :)

Hörs i morgon,
Ses!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Va bra att du börjar bli lite bättre, men synd med smaken och rösten... Om du inte är frisk tills imorgon kommer jag att tvinga dig att bli frisk tills på fredag, okej? :P



Om du har många kompisar som har bloggar kan du be dem att länka till din för att få flera läsare. Du skulle också kunna kommentera dem bloggar som är populära -- om du skriver någonting asbra kanske fler personer blir intresserade ^^

Krya på dig <3

2009-06-24 @ 11:48:28
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0