Tisdag

PUH! Nu är jag klar med det provet också :) Kändes faktisk ganska bra. Kan kanske få ett VG om jaghar tur, men jag kommer nog iallafall bli godkänd i kretslopp. Måste dock åka hit i morgon igen och göra klart basmaskinsakerna. TRÅÅÅK! Det värsta är att mamma inte får veta att jag inte är klar med det. Hon tror att jag gjorde dem proven idag, (jag ville nämligen inte säga att jag låg efter i Kretslopp --> det skulle göra henne GALEN) Såå.. jag måste låtsas att jag ska göra någonting viktigt i morgon så att jag kan komma ifrån huset. Någon som vill vara med på min bluff? Skulle också vara kul om någon ville åka med mig till skolan. Vill inte åka dit själv.. inte kul alltså. Snälla, någon? :)

Idag körde jag bil här på skolan! :D Mamma skjutsade mig och vi blev typ fett tidiga så det var låst ^^ så mamma bah: "aa  men du kan ju få övningsköra!" Jag bah: Jag? NO XD Men det gick faktiskt riktigt bra ;D Körde 5 varv runt skolan och kan redan växla till 3:an :D Jag är så duktig så.. haha :) Ska typ få köra mer på landet om jag har tur :D Man fick värsta lyckoruset när det gick bra att växla och när man var uppe i 55 på en 30 väg  hahah :D

Nog om mitt "intressanta" liv. Måste vänta på bussen, tråååkigt..
Ses!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

JAG KAN FÖLJA MED!!!

2009-06-16 @ 20:12:23
Postat av: tessan ♥♥

sv: hahaha jooo det kan jag visst. :) Det va hur lätt som helst . Men du är ju hur söt som helst på den ju :)

2009-06-16 @ 21:57:30
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0