Söndag

Dagen har spenderats hemma hos Lisa tillsammans med Tessan. Har varit riktigt roligt idag ^^ Flummade tillsammans, som vanligt helt enkelt. Jag vet inte om jag orkar skriva om vad vi gjorde, men om ni vill se bilder ifrån dagens alla händelser så kan ni kolla min bilddagbok - onlylinn.

Kvällen kommer troligen att spenderas framför tv:n eller något liknande. Måste även plugga till på onsdag, då jag ska på sommarskola, usch. Men jag måste göra proven för att få behålla mitt VG i djurkunskap. Måste klara det! I morgon så ska jag även försöka börja med ett mer hälsosamt liv. Ska börja prommenera och gå på gymmet. Känner att det behövs. Vill inte se ut så här längre..

------------------


I morgon så ska jag och mamma till stan för att hämta Musebiljeterna, kommer liksom att bli mer verkligt när man håller i dem och verkligen se dem ^^ Bara man inte tappar bort dem eller något sånt bara, det skulle vara så typiskt mig. Men som jag säger! Jag ska vakta dem med mitt liv! Inte en chans att jag kommer att lämna ifrån mig dem, aldrig! 

Ses!


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Skulle du kunna vakta min biljett med ditt liv också? xD

Men vet du vad, om du vill skulle vi börja ta promenader tillsammans ^^ Vi börjar imorgon -- jag kan SMS:a när jag slutat, om du vill (a)

2009-06-07 @ 23:35:57
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0